На всички, които четат блога ми искам да пожелая една по-добра, по-спокойна политически и по-продуктивна 2012 година! Развивайте се всеки в своята си насока, не се оставяйте на течението и рутината, променяйте се към по-добро!
Секцията със стихове е преместена на http://rhymesoflight.blogspot.com Заповядайте там!

събота, 22 януари 2011 г.

Какво по дяволите знаем ние?

 March 26th, 2005 by Steve Pavlina           Email this article to a friend

Преди няколко дни гледах филма Какво ли знаем ние? Харесах го,  но не мога да кажа, че съдържа нещо ново за мен, макар че ми помогна да си изясня някои от възможните изводи на квантовата физика относно общоприетото. Обаче, мисля, че един от най-големите проблеми в тази област е връзката между нещата, случващи се на квантово ниво и как тя може да въздейства на макросвета. Изглежда разумно да се очакват някакви интензивни ефекти, процеждащи се от квантовото ниво, обаче, колко силни са тези ефекти? Незначителни ли са те или ние просто още не знаем как да ги обуздаем?

Беше изтъкната книгата Скритото послание на водата от Масару Емото. Изводите от тази книга са очарователни, ако тези експерименти са истински. Могат ли обикновените мисли да променят структурата на самата вода?

Често се чудя относно степента, с която мислите могат да влияят на реалността. Кристално ясно е, че мислите могат да предизвикат действия, които да влияят на реалността. Мога да реша да напиша това изречение, пръстите ми да изпълнят разпореждането, а вие да го четете, като резултат от това, и всичко произтича от първоначалната ми мисъл. Но до каква степен мислите, сами по себе си, (без директни действия, свързани с тях) също могат да имат ефект? И какво ако вместо писане на тази статия и публикуването й, аз само си мислех за нея и се фокусирах единствено върху намерението да я получите? Ясно е, че тя нямаше да има същото въздействие, както ако я  напиша, но би ли имала изобщо някакъв ефект, независимо колко малък? Чудя се ...

Чрез многото експерименти, които съм направил през годините, определено съм убеден, че има някаква връзка между намерението и реалността, която заобикаля директното действие. Но не съм успял дори да се приближа до разбирането на тези вероятните й предели.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да оставите вашия коментар!