На всички, които четат блога ми искам да пожелая една по-добра, по-спокойна политически и по-продуктивна 2012 година! Развивайте се всеки в своята си насока, не се оставяйте на течението и рутината, променяйте се към по-добро!
Секцията със стихове е преместена на http://rhymesoflight.blogspot.com Заповядайте там!

понеделник, 7 февруари 2011 г.

Старата махала

от Добрин Петров

Мъгливото варненско утро
хладно пак ме посреща,
но въпреки всичко,
частица надежда
за слънчево време,
усещам.

На стария дом
по стълбите слизам.
Скрипти под краката ми
снощния сняг,
и спомени стари долитат,
сякаш искат
да стоплят душата.                    

И ето, аз пак съм малко момче,
по прашната улица
тичам безгрижно,
с охлузени боси нозе
и с усмивка,
локвите гордо пресичам.

Тази улица прашна
след летния дъжд,
мирише толкова свежо.
Срамежлива дъгата
надзърта в в небето,
и красиво е,
със сърце го усещам.

А махалата,
уж си е същата
но пуста е, и сякаш шепти:
„И аз, като тебе, променям се,
и аз като тебе
съм с бели коси”.

Говорят си нещо
на своя език,
старите къщи
с покриви схлупени,
И странно, аз ги разбирам,             
това е езика
и на моето минало.                  

Ех, как искам,
за преживените радости
да разкажа на внуците
с мои си думи,
да опиша
на тези малки разбойници.
младостта, 
дето още припомням си.  
           

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да оставите вашия коментар!